Geweldig dat u vriend blijft van de Oude Kerk! De Oude Kerk wil heden en verleden met elkaar verbinden. Als vriend draagt u daar direct aan bij. In de nieuwe vorm zal er meer inhoud worden gegeven aan de programma's voor onze vrienden. Met uw bijdrage draagt u bij aan het in stand houden van het bijzondere erfgoed in een hedendaagse omgeving.

Als u hieronder uw gegevens invult, dan zetten wij uw vriendschap om in de nieuwe vorm. Uw gegevens heeft u al eens eerder aan ons doorgegeven, voor de administratie is het prettig als u dat opnieuw doet. We vragen u ook het pasnummer door te geven van uw huidige vriendenpas. We gebruiken uw gegevens alleen om als vrienden contact te houden. Informatie over de betaling en uw nieuwe vriendenpas ontvangt u later van ons.

Let op: inschrijving is op dit moment alleen geopend voor huidige vrienden!

Meer informatie over de verschillende vriendenpakketten vindt u hier.

We kijken er naar uit onze vriendschap met u nieuw leven in te blazen! Met eventuele vragen kunt u mailen naar vrienden@oudekerk.nl.

Met vriendelijke groet,

Thomas van Huut,